色々な

Jag har för tillfället inte haft särskilt mycket tid att lyssna på ny musik då jag skriver på en avslutningstenta, men jag har istället lyssnat på gamla godingar på datorn. Främst Ér och deras låt My Dear is Singing Horse (ja...titeln som får mig att känna mig som ett frågetecken). Den har ännu ingen video på youtube så när jag har tid ska jag snickra ihop något :P
För övrigt har Dada skrivit på facebook att han påbörjat arbetet med tre låtar till en Velvet Eden skiva! Uppdaterad version av Igyou Hime, La Fin och en ny låt vid namn VELVET EDEN. Spännande.
 
Etude Live 1996


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0