魔王

Det gårdagens inlägg om kabuki skulle leda till var dagens inlägg!
När jag lyssnade vidare på Onmyouza kom jag över låten 魔王 (maou), tyckte den var halvtråkig TILLS!
03.10 i låten då övergick jag till: asdfghjkl <33
Helt fantastiskt att detta metalband tar in lite kabuki influenser i sin musik! Helt klart höjdpunkten i hela låten. (dock tar jag tillbaks min första åsikt om att den var tråkig, rösterna går så bra ihop i Maou att den blivit en favorit, och inte bara för kabuki sången)
 
Fint liveframträdande, inte sant? (älskar att se kimonos)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0