Madousho

 
Köpte senaste Madousho, vol 7, igår (främst för att Mana skulle skriva om spelningen med Schwarz Stein i februari) och den var fullpackad med smarriga bilder. Han skrev även om spelningen med Moi Dix Mois ursprungsmedlemmar, Seth beskrev med bilder och text hur han bakade Manas födelsedagstårta mm.
 
 
Midi-Nette har även 50% rea nu, jag försökte beställa lite prylar igår men fick ett felmeddelande gällande mitt postnummer, trots att jag valt utland på region, så nu väntar jag på svar från dem. Folk har påstått att Midi-Nette endast skickar inom Japan, vilket inte var sant då det gick alldeles utmärkt 2010, kan ju dock hända att de skärpt regeln nu. Vilket jag verkligen inte hoppas på, måste ha en Matin kopp T_T
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0