Nytt från Hora; TYRANT

Man ska aldrig säga aldrig. När Hora släppte WSIDOM för 2 år sedan sa han att det skulle bli hans sista skiva pågrund av hälsoskäl men i år, i samband med Schwarz Stein's spelning i Tokyo släpps en ny skiva från Hora, Tyrant! Omslaget ser lite ut som Reign vilket får mig att hoppas att den kommer vara lika bra!
Förbokar man den får man ett signerat kort av Hora. Min första tanke var att det kanske är Rudolf Steiner kortet som de gav på förra spelningen, vilket skulle vara lite skumt med tanke på att det är Hora solo, så jag har uteslutit den teorin, fufufu. Kanske en bild på skivomslaget, om Hora känner för att vara lite tråkig? jag hoppas att det skulle vara en bild av honom, osminkad!, men det kan jag nog drömma om.
Hur än kortet ser ut är jag väldigt glad att han gjort ett nytt album och inte lagt musik karriären på is, iallafall hans solo.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0