Schwarz Stein är tillbaka!

JA!
ÄNTLIGEN!
INSTORE EVENT!
Ny singel! (hoppas den inte går i samma spår som Recurrence of Hallucination...)
Hmm,, jag kommer inte kunna gå... =/
JAG KOMMER INTE KUNNA GÅ!!! x_X
Ovan var mitt tankeförlopp när jag såg Horas blogginlägg om att Schwarz Stein är tillbaks som aktivt band.
 
Första singelsläppet sker i samband med spelningen, GEBET kommer utöver titelspåret även innehålla en ny version av Rise to Heaven samt instrumentala versioner.
 
Samtidigt som jag är hypad inför att ett av mina absoluta favoritband kommer återuppta sin aktivitet, är jag rädd för att musiken inte kommer vara densamma (som med Velvet Eden...fast SÅ illa kan det väl ändå inte bli??), och extremt ledsen och löjligt avundsjuk att jag inte kan vara i Tokyo nu :P
 
Kaya har även utannonserat att han kommer vara del av ett band vid namn Femme Fatale (hur hinner mannen med??).
 
Schwarz Stein i all ära, kommer jag lyssna sönder alla Schwarz Stein skivor den här veckan :3
Källa:http://schwarz-stein.jp/
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0