Efterlängtat

 
Igår blev det officiellt att Buck-Ticks nedräkning på facebook var för ett singelsläpp i januari! Det blir inte bara en singel utan de släpper även dokumentärfilmen som visades på bio i Japan under sommaren!
Singeln, Love Parade/Steppers -Parade- och filmen, Gekijo Ban Buck-Tick -Buck-Tick Gensho- kan förhandsbokas via cdjapans hemsida: http://www.cdjapan.co.jp/list_from_code_banner.html?key=3189
Såklart finns båda i regular och limited editions, varav filmen kostar så mycket som dryga 700 kronor! Love Parade/Steppers -Parade- är en klockren förhandsbokning för min egen del, filmen, hmm, det måste jag tänka över först=/
En trailer finns för Gekijo Ban Buck-Tick -Buck-Tick Gensho- där man även får ett smakprov på de nya låtarna (tycker personligen Love Parade låter mest lovande)
 
En trailer för dokumentären, endast, finns också att se på youtube:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0