Double Twelve

Äntligen släpper Velvet Eden sin efterlängtade skiva som Dada pratat om i över ett år!
Han själv beskiver den som en greatest hits, men det är mest nya låtar och de gamla är omgjorda. 24 låtar på 2 skivor, med en 16-sidig bok (dessvärre ingen DVD som det talades om).
Första spåret är Jungfrau Traum vilket jag är ganska säker på är en ny version av Dadas gamla band, E-typs låt, spännande :3 En annan gammal goding som letat sig in är Hanauri Musume, en personlig favorit och därför är jag osäker på om de lyckats behålla dess höga kvalité...
Skivan släpps under Darkest Labyrinth den 26 februari, och än så länge finns ingen mer information om vilka butiker som kommer sälja den eller om eventuella firstpress bonus.
Jag ser verkligen fram emot att få höra slutresultatet av dessa låtar=) 2014 verkar bli ett väldigt lovande musikår :3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0