Velvet Eden Make Up Shadow

Jag har inte laddat upp en ny video på min kanal på evigheter!
Men här är videon som legat under bearbetning i typ ett halvår. Min syster skrattade när hon såg att jag höll på med YTTERLIGARE en Velvet Eden video. Tydligen var det väldigt roligt att jag använder samma material till alla mina fanvideor ._. (vad ska jag göra då när jag älskar Velvet Eden och de knappt har några videor -.-)
Jag har försökt mixa och matcha till texten (värt att uppmärksamma :P).
Från och med nu ska jag försöka bli duktigare på att göra videor, har redan börjat planera en till Közi's födelsedag :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0