The Master is back?

Kamijo släppte tidigare i veckan en trailer för sin kommande singel Louis, Enketsu no La Vie En Rose.
Trailern är en aning komisk... musiken fick mig att tänka på Versailles (under deras bra period) och Kamijo kör vidare på sitt vampyr tema verkar det som (han ser likadan ut som i Versailles). Synd, jag hade hoppats på något i stil med New Sodmy =(
Singeln släpps 28 augusti och går nu att förhandsboka på cdjapan i tre olika versioner (regular, Grazioso PV och intervju/making of), alla kommer med ett tarot kort och en poster (regular kommer med "authographed paper"?)
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=SASCD-63
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0