Soloween!

Sen som alltid hittar jag en av de bästa Halloween låtarna i...Januari efter jul :PP
Jag gillar egentligen inte Aural Vampire men den här låten är väldigt catchy, låten spelas non stop i mitt huvud!
Med åren har jag tröttnat lite på band med "oseriös" image, som The Candy Spooky Theater, jag vill inte att bandets ständiga tema ska vara skräck på den nivån och inte heller att det ska prägla hela diskografin, men den här låten speglar inte särskilt mycket av det, utan påminner mig mer om bakgrundsmusiken till en Tysk porrfilm i början X'D
Videon är helt animerad och är gjord av RAVEMAN själv, ganska underhållande.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0