大切な物

Hora har inte så många skivor kvar på lager och REIGN har stått som "fåtal kvar" ett tag nu så jag tog de pengarna jag tjänade från min lilla försäljning och köpte REIGN, äntligen ^^ Men det roligaste med det hela var att han skickade med ett signerat kort (^.^)/ Kortet är från förra årets spelning med Schwarz Stein och på baksidan skrev han till *mitt namn* och från Hora med romaji och kanji X'D Jag blev överlycklig, särskilt när jag kommit hem från snöstormen X'D

Till min stora förvåning signerade han själva discen också ._.

TACK, TACK, TACK Hora!!

Ibland tror jag inte han vet hur mycket några av oss fans uppskattar honom, jag har skrivit ett flertal gånger fysiska brev och mail men han är alltid ganska kortfattad och inga smilys. Jag skriver inte för att jag kan, jag skriver för att jag vill, hoppas bara han vet det =)

Han ser så söt ut på bilden, hade tänkt skriva det i mitt tack-mail men valde istället kakkoii X'D tänkte att det kanske skulle glädja honom mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0