asdfghjkl

Idag kom en guldpärla, en krona på verket. I december deltog Dada i en välgörenhets auktion på yahoo, man kunde vinna en av hans original teckningar tillsammans med en signerad poloroidbild och ett kort från organisationen. Auktionen började på 1 yen och slutade på över 5000, och jag var sist budande! Jag satt med hjärklappning och skakade framför datan när jag la mitt sista bud 20 sekunder innan tiden skulle gå ut. Men jag vann och har sedan dess vandrat på moln i vetskap om att jag ska få hem, att jag kommer äga en original teckning av Dada.
Efter mycket strul med posten :P fick jag äntligen hämta mitt paket. Trots tveksamheter är den handritad! på bilden syns det inte men IRL ser man blyertsskissen i bakgrunden <3
Finns inte mycket mer att säga än att jag kommer sova gott inatt och här är en bild.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0