Nya releaser

Såg på cdjapan att Gackt kommer släppa en ny singel 12 februari, med titeln P.S I LOVE U. Singeln kommer med b-sidan RIDE OR DIE samt instrumentala versioner. Som vanligt finns en dyrare upplaga som även inkluderar en DVD med en musikvideo.
Jag känner mig en aning skeptisk, mest för att Gackt inte släppt något bra sedan typ GHOST (IMO) :P
 
Den andra releasen jag la märke till var Onmyouza som dels släppte ett samlingsalbum nu tidigare i december (Ryuo Shugyoku) som inkluderar 2 nya låtar och nya versioner av de övriga låtarna (samt en kalender till de som köper den från cdjapan), men de kommer även med en ny singel, Soten no Mikazuki, i slutet av mars!
(håller tummarna för mer nagauta i Onmyouza singeln)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0