Nytt från Hora...kanske :P

Jag har inte loggat in på Ameblo på länge och såg därför först idag att Hora skrivit ett inlägg om att han gjort lite nya låtar och om allt går som det ska planeras en skiva att släppas i Juni! Yay! Eftersom att jag verkligen gillade TYRANT hoppas jag att de nya låtarna går i samma anda. Om Hora är så här produktiv kanske man kan förvänta sig en skiva i halvåret :3
 
 
Kollade igenom tidigare inlägg när jag ändå var på Horas blogg och såg att han hade skrivit lite om spelningen med Moi Dix Mois, om att han hade hälsat på Mana backstage (i och för sig osminkad och i sina vardagliga kläder som är street enligt Hora själv) och han kände inte igen honom XD Dåligt Mana :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0