Salome

Nu har äntligen Kaya gett en liten smygtitt på det kommande singel släppet Salome. Av att dömma från de bilder som Kaya visat tidigare kommer denna singel vara lite arabiskt inspirerad, fick även höra att Kaya visat en liten preview tidigare på en spelning där han faktiskt dansade barfota, se där.
Jag kände mig skeptisk till den här singeln när jag läste att Misa gjort låten (som tidigare varit med i Davide Shito al) eftersom att jag inte gillade Madame Roza som hans krev till Kaya 2010. Enda anledningen till att jag köpte den var för att man fick ett signerat kort och då tänkte jag ju såklart att i år ska jag inte falla i den fällan. Ingen Salome bara för att det signerade kortet suktar. Men så hörde jag denna preview och kände att nu har Misa faktiskt lyckats, låten är bra och omslaget är gjort av Vivienne Sato, vad mer kan man önska?
Så denna måste bokas, särskilt med tanke på det signerade kortet som bonus, vilket cdjapan ger.
Singeln släpps 20 Juni!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0