あたしは誰?

På väg till jobbet fick jag ett Schwarz Stein-ryck och lyssnade igenom ett par låtar från deras gig förra sommaren. ...och varje gång jag gör det har jag lust att skrika till mig själv; VARFÖR ÅKTE DU INTE TILL TOKYO 2 MÅNADER INNAN!!? Av det jag hör och ser på den DVD:n känns bara för sorgligt att ha missat. Skygga Hora ta till orda i Creeper, Syphilis and Disorder och Succubus, glada Kaya dansa rumpan av sig i New Vogue Children... *suck* Back on topic. Syphilis and Disorder :3 En av Schwarz Stein's bästa låtar och helt fantastisk live. Jag har fått höra av folk som inte gillar den här typen av musik att Syphilis and Disorder inte är en låt och jag kan förstå att vissa kanske har lite svårt för den typen av musik men när jag lyssnar på den råder total kaos i huvudet. Jag är svald av låten, mitt medvetande är till hälften borta, det är otroligt! Det är en sån skön känsla, obeskrivligt. När Kaya säger Atashi wa dare och låten stannar för 1 sekund för att sedan starta med Disorder igen så känner jag verkligen som att låten når perfektion och av någon konstig anledning älskar jag att Kaya frågar "vem är jag?" just under den tysta sekunden.
Testa mitt lycko rus... =)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0