Empty Eyes

Stora delar av veckan har jag varit på ett Kilhi+Ice humör. Lyssnat om och om igen på deras skivor, så idag tänkte jag posta en länk med en av deras bästa låtar, Empty Eyes.
Bandets kläder är grymt snygga i den här videon, något som jag verkligen gillar med det här bandet är deras framtoning. Tarachan (sångerskan) har alltid så snygga och roliga kläder som ändå är relativt "normala" men som hon har suttit en egen prägling på.
Deras sound känns ganska 90-tal men jag gillar det skarpt, de är verkligen en "hidden treasure"

http://www.youtube.com/watch?v=Tj5Lii849Kc



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

シルク姫

シルク姫のブログへようこそ,Välkommen till min blogg, Silk Hime. Här skriver jag om mitt brinnande intresse, Japan. Jag är en fanatiker när det kommer till mina favoritband, här får du läsa om mina senaste köp, bristande översättningar och musikrekommendationer.

RSS 2.0